tiistai 21. lokakuuta 2014

Lisää joulukirjoja



En voi vastustaa joulukirjoja! En lasten, enkä näitä aikuisten ihanuuksia.

Suomalaisessa kirjakaupassa oli hurja ale viikonloppuna ja tuo ylinnä oleva kirja hypähti koriini lähes itsekseen.



Tässä pinossa on minun joulukirjani, jotka otan lokakuussa (viimeistään) esiin ja selailen niitä pitkin päiviä.
Lisäyksiä viimevuodesta ovat alimmassa kuvassa olevat kirjat, joista olen täällä blogissakin haaveillut,

Karkintekijän käsikirja odottaa ensimmäistä kokeiluani..
Armakseni toi minulle yksi päivä myös sokerimittarin ja vaa'an, joita olin haaveillut, jotta karkinteko onnistuisi parhaiten.

Tuo 24 askelta jouluun- kirja on ehkä tällä hetkellä suosikkini. Pidän kirjan kuvista hurjasti ja ohjeetkin ovat hyviä.


1 kommentti:

  1. Olen itsekin haaveillut tuosta 24 askelta jouluun -kirjasta ja hypistellyt sitä kirjakaupassa. Siinä on todellakin tunnelmallisia kuvia. Pitänee hakea joku päivä kotiin :)

    VastaaPoista