torstai 3. marraskuuta 2016

Salaisen jouluystävän ensimmäinen paketti



Monesti olen eri blogeista lukenut, että Sjy paketti saapui juuri oikeana päivänä, jolloin kaipasi juuri sellaista piristystä. Nyt voin sanoa, että itselle kävi ihan samoin!
Päiväni oli aamusta asti ollut huono, olin ärsyyntynyt ja kiukkuinen. Edes luminen maisema ei minua eilen piristänyt. 
Iltapäivällä saapunut viesti kertoi paketin tulleen automaattiin. 
Se jo hiukan piristi, koska tiesin sen olevan salaiselta jouluystävältäni. Iltasella pääsinkin paketin hakemaan.
Avasin sen lasten kanssa ja sisältö oli paitsi mieluinen, myös erittäin tarpeellinen! Paketit oli kivasti kääritty kaikki erikseen ja mukana oli lumiukko-kortti jossa kerrottiin seuraavan paketin olevan jo suunnitteilla.
Olin samaisella reissulla ajatellut ostaa lisää valosarjoja, mutta en sitten jaksanutkaan. Ja olinhan minä iloinen, kun paketista löytyi ulos valot sekä sisälle pienempi valosarja.
Lisäksi löytyi pattereita, näitä kuluu nyt, joten kiitos! Paketeista paljastui vielä kreppipaperia sekä tonttu, joka pääsee lähempänä joulua kokoelmaani lastenhuoneen hyllyn päälle.
Kiitos Sjy, tämä oli ilahduttava ja onnistunut paketti :)



edit. Löytyi vielä yksi paketti, jonka pikkumies oli pistänyt talteen ja siivotessa vasta tuli vastaan. Mutta sieltäkin löytyi oikein tarpeellista- nimittäin paristokäyttöisiä kynttilöitä. En kovin uskalla tänä jouluna oikee tulta pitää kuin korkealla, on niin tehokas tuo 1,5v.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti