lauantai 27. lokakuuta 2012

Nopeat viemiset




Nopesti valmistuvia, herkullisia viemisiä; kookospalloja! Minulla oli valmiina Tigeristä ostettu peltipurkki, jonka vuorasin leivinpaperilla ja laitoin valmiit pallerot päälle. 
  
Olen aikaisemmin jo postannut näiden ohjeen, joka löytyy täältä.





Jouluisissa hetkissä vierailee yhä enemmän lukijoita, Tervetuloa! 
Olen hiukan hämmentynyt isosta joukosta, joka tänne on eksynyt. Mutta yhdessä tämä on hauskempaa; saadaan enemmän ideoita ja fiilistelyjä!

Tunnelmallista joulun odotusta!


8 kommenttia:

  1. Oho, onkohan kookospallojen ohjeen linkki väärin? :)

    VastaaPoista
  2. Mä rakastan näitä ja meidän muksut myös,voi sitä määrää mikä syötäis ... :D

    VastaaPoista
  3. kookos pallojen ohjetta klikkaa tuonne tigerin etusivulle... :( mutta enköhän mä löydä tän ohjeen tuolta vanhempia selaamalla..

    VastaaPoista
  4. Hyvä kun sanoitte, linkki on nyt korjattu oikein! Ei sentään tigerissä myydä sisältöineen :D

    VastaaPoista
  5. Namm... Nuo kookospallot ovat tuttuja lapsuudesta...

    VastaaPoista
  6. Nam nam, noi on ihan parhaita! Äitini teki noita, kun vielä asuin kotona, mutta itse ei ole tullut tehtyä. Olin jo tyystin tuon herkun unohtanut. Täyykin kokeilla pyöräyttää vaikka jouluherkuksi, tai sitten maanittelen äidin tekemään : )

    VastaaPoista
  7. Kiitos Blogista. Hyvät ohjeet kokeilen.
    Mukavaa sunnuntaita

    t. Unelma-enkeli

    VastaaPoista
  8. Näitä kokeilemaan ensitilassa! Slurpsis!

    VastaaPoista